Avatar billede dadko Nybegynder
16. september 2008 - 20:37 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til Overførsel af filer

Hey

Håbet at det er den rigtige kategorie for denne her spørgsmål.

Er der mulighed at overføre stor filer fra den ene server til den anden uden at bruge ssh .

Ville være taknemlig hvis nogen kan hjælpe mig har den problem med web hotel som har ikke adgang til ssh men har ikke tid at downloade alle filer og uploade dem.

Tusind Tak
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2008 - 20:43 #1
FTP ?
Avatar billede medions Nybegynder
16. september 2008 - 20:43 #2
FTP! - Der kan du resume
Avatar billede dadko Nybegynder
16. september 2008 - 20:48 #3
så skal jeg først download filer og upload på den anden server og har også prøvet at tage fra ene vindue i ftp prog til den anden server det begynder men stopper efter par minutter
Avatar billede medions Nybegynder
16. september 2008 - 21:08 #4
Nu tænker jeg mere på at få din nye udbyder til at downloade filerne til deres server gennem et FTP program (Windows/*nix har jo et indbygget.

//>Rune
Avatar billede dadko Nybegynder
16. september 2008 - 21:14 #5
Har spørgt dem de siger at de har ikke rettigheder til at gøre det for mig
Avatar billede arne_v Ekspert
16. september 2008 - 21:47 #6
Hvorfor er det et problem at foerst downloade og saa uploade ?

(rent teknisk kan man godt initiere en FTP overfoersel mellem 2 servere fra en 3. maskine, men
det et tvivlsomt om diverse firewalls vil tillade det)