Avatar billede mema Nybegynder
18. september 2008 - 19:12 Der er 3 kommentarer

Word til PDF converter

Jeg har en sql database (2005), hvor der gemmes mange ms-Word dokumenter. Det som jeg søger, er at have et komponent (gratis eller ej), som i min asp.net 2.0 webform (C#), ud fra resulatat af en søgning returnere/converterer Word filer til PDF format 'on the fly'. Efterfølgende skal de vises i browser (de skal hellere ikke være redigerbart men man skulle gerne kunne skrive dem ud).

Jeg har ledt på nettet i flere dage, men har ikke fundet det som jeg præcis har brug for. Jeg bliver meget glad, hvis nogen har haft erfaring med dette her og kender noget komponent, som jeg kan skaffe mig.
Tak på forhånd.
Avatar billede kalp Novice
18. september 2008 - 19:52 #1
du kan evt. se på følgende om du kan bikse noget sammen med det.
http://sourceforge.net/projects/itextdotnet/
Avatar billede mema Nybegynder
21. september 2008 - 16:28 #2
Jeg har læst, at det kører under Windows 95/98, 2000, xp, NT, men ikke under Windows 2003 server, hvilke er OS af min produktionsserver.
Avatar billede kalp Novice
21. september 2008 - 21:54 #3
Du kunne prøve det af.
og er windows 2003 ikke baseret på NT teknologi?
Hvis det er tilfældet så vil det også kører derunder.
(og ellers var det 2000, men det er også på deres liste kan jeg se).