Avatar billede fbhzone Nybegynder
21. september 2008 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Arbejdsplaner på web

Hej experter!

Er der nogle der kender et fornuftigt, gratis, system til at lave arbejdsplaner i?

Der er tale om 20 medarbejdere der kører på skiftehold, så der skal være support for mere end 8-16 arbejde :)

Det må gerne være et program til windows, men det skal kunne exportere til html så man kan hente det via en webside.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 09:47 #1
Avatar billede fbhzone Nybegynder
22. september 2008 - 10:15 #2
Det er ikke så meget bare en kalender jeg leder efter, det er mere et decideret system til arbejdsplaner, som kan regne timer osv. ud.
Avatar billede reinelt Nybegynder
22. september 2008 - 10:49 #3
https://www.deltaplan.dk/vagtplan/index.php?gclid=COnT3uuB75UCFQRmMAodzCBDeg med gratis
prøveperiode måske dækker dit behov.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
24. september 2009 - 15:45 #4
Ingen svar på spørgsmålet.