Avatar billede dwj Nybegynder
29. september 2008 - 13:33 Der er 7 kommentarer

Hardware fra USA

Hej

Jeg har planer om at bestille en "wacom cintiq 21 ux" fra USA, er der nogen der kan fortælle mig om den vil fungere her i danmark jeg tænker på strøm osv. ??

Produktet kan ses her
http://www.adorama.com/WAC21UX.html?searchinfo=wacom&item_no=9

Når man bestiller produktet kan man nemlig godt vælge Danmark, så et eller andet sted vil jeg også syntes det var mærkligt hvis de fragter her til også det ikke fungere. hhmm men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der evt. ved noget omk. electronic fra usa til danmark.
Avatar billede tre Nybegynder
29. september 2008 - 13:38 #1
Den burde virke fint i DK.

I spec. står at strømmen er:
Power supply input: 100-240 VAC 50-60 Hz

USA kører 110V og DK/EU kører 220V, så strømforsyningen kan køre begge steder...

Så du skal højest købe en adaptor som passer i en dansk stikdåse...
Avatar billede dwj Nybegynder
29. september 2008 - 13:45 #2
Super takker
Avatar billede jokkejensen Novice
29. september 2008 - 13:49 #3
Husk dansk moms :)
Avatar billede tre Nybegynder
29. september 2008 - 13:54 #4
Ja - og told!
Avatar billede dwj Nybegynder
29. september 2008 - 14:27 #5
Told = 0% da det kun kan bruges i forbindelse med dataudstyr, og da jeg er import godkendt og det skal bruges i mit eget firma så skal der ikke betales dansk moms, dette skal kun betales hvis jeg bruger varen til videre salg. :)
Avatar billede tre Nybegynder
29. september 2008 - 14:32 #6
Nice ;-)
Avatar billede dwj Nybegynder
29. september 2008 - 14:57 #7
Det skal lige siges at hvis jeg skulle betale dansk moms på varen så har jeg stadig sparet over 10.000,- i forhold til hvis jeg skulle købe den her i danmark, det er sku da vildt. :)