Avatar billede AnyFellow Mester
29. september 2008 - 13:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Billigt og relativ stabilt webhotel

Hej

Jeg har i øjeblikket webhotel hos Wannafind, hvilket jeg er ovenud tilfreds med.
Da jeg har lukket mit firma, og fremover kun skal bruge et webhotel til min egen private hjemmeside, synes jeg prisen hos Wannafind er for høj.

Jeg har kigget lidt på surftown, da de opfylder mine krav til plads og den slags, men synes også bare der er mange dårlige hits på dem, når jeg googler dem.

Er der nogen der har et forslag til et billigt webhotel (<500 kr./år), hvor der er minimum 1 GB plads, uendelige subdomæner, aliaser og e-mailadresser.

Webhotellet skal være med PHP og MYsql samt spam og virusfilter på mails.
Avatar billede AnyFellow Mester
29. september 2008 - 13:40 #1
Har kigget en del på one.com, men ved ikke hvor godt det er?
Avatar billede kox Nybegynder
29. september 2008 - 13:49 #2
Min kærestes minifirma (og dermed også jeg:-)) har hos http://www.servage.dk/ og vi er super-ovenud tilfredse. Det er bedre end one.com, men der var vi såmænd også tilfredse. Dengang for ca. 1 år siden kunne man ikke have ubegrænset antal domæner på samme hotel som man kan hos servage. Det var derfor vi skiftede.
Avatar billede AnyFellow Mester
29. september 2008 - 14:09 #3
servage.dk ser interessant ud, dog måske lige i overkanten prismæssigt.
Avatar billede keysersoze Guru
29. september 2008 - 14:24 #4
needhost.dk
Avatar billede kox Nybegynder
29. september 2008 - 14:25 #5
Men dog under 500kr/år :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. september 2008 - 14:46 #6
Når du nu er glad for wannafind.dk hvorfor så ikke fortsætte i deres billig afdeling www.unoeuro.dk
Avatar billede AnyFellow Mester
29. september 2008 - 19:59 #7
Tak for input.

Kox og triple-x...> Læg et svar hvis i er interesseret i point.
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. september 2008 - 20:08 #8
Jeg springer over - ellers tak.

Held og lykke med dit nye hotel.
Avatar billede kox Nybegynder
29. september 2008 - 21:38 #9
Arh jeg springer også over.
Har du besluttet dig?
Avatar billede sleeper Nybegynder
30. september 2008 - 07:59 #10
hej

Har du kigget forbi Surftown? dem er jeg glade for, dog er deres CMS til hjemmesider, lidt gammeldags efter min mening.
Avatar billede AnyFellow Mester
30. september 2008 - 08:05 #11
sleeper...> Har kigget på dem, men synes de får rigtig meget kritik.

CMS'et er underordnet. Jeg bruger et jeg selv har lavet.
Avatar billede AnyFellow Mester
30. september 2008 - 08:06 #12
Tak for input. Jeg må i gang med den svære opgave det er at beslutte hvem jeg skal bruge.
Avatar billede sleeper Nybegynder
30. september 2008 - 09:54 #13
hej

Det undrer mig lidt med kritik, kan du linke til nogle sider?

Jeg kan kun finde dårlige anmeldelser fra 2006 og tidligere, alt nyt ser godt ud
Avatar billede AnyFellow Mester
01. oktober 2008 - 18:52 #15
Deltagere i tråden kan lægge et svar. Så vil jeg fordele pointene.
Avatar billede sleeper Nybegynder
02. oktober 2008 - 09:46 #16
hej

jeg springer over disse point, skræmende at læse de artikler om Surftown.