Avatar billede skovbjerg Nybegynder
01. oktober 2008 - 20:35 Der er 3 kommentarer

Ny workstation

Hej
Jeg mangler hjælp til at finde en workstation. Jeg har disse krav:
Det skal være en HP
Den skal kunne køre Inventor 2009 (3D Cad) med store assemblies.
Windows Vista 64 bit.
Den skal være lydsvag.
Den skal være fornuftigt sammensat således at der ikke opstår en flaskehals i systemet, fx. grafikkort, eller harddisk.
Med Netkort og lydkort.
Uden skærm og tastatur.

MVH

Jan
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2008 - 20:40 #1
Avatar billede simlau Nybegynder
04. oktober 2008 - 09:54 #2
Hej Jan

Vi snakkede sammen i din sidste tråd om mulighed for at købe en ny.

Der mente jeg ikke at du skulle vælge en HP, måske mere i retningen at samle den selv, for at få max ydelse for pengende, og få en computer der passer til dine behov, i stedet for at vælge en standart løsning fra fx HP.

For du har ikke standart krav til din computer, så derfor skal du ikke have en standart computer.

Jeg kender ikke de F-S som john linker til, men det ser ud til at man kan sammensætte en fornuftig pc hos dem.

Ellers har du muligheden for at samle selv, eller vælge fx den dell løsning.

Hilsen simlau
Avatar billede simlau Nybegynder
04. oktober 2008 - 09:55 #3
Fx den her hvis du skal vælge den F-S.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=430255&Specs=true

Hilsen simlau