Avatar billede s_skytthe Nybegynder
04. oktober 2008 - 03:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design

Hej eksperter

jeg er ved at lave en hjemmeside for Responsible Driving. En klub der prøver at forbedre unges køretekniske evner igennem køretekniske kurser.

Det er i denne sammenhæng jeg håber at i vil give noget feedback på sidens design.

Indtil videre er det kun et billeder hvor der er lavet en forside, et galleri og en informationsside i et. Håber i kan se princippet.

Al konstruktiv kritik er mere end velkommen! Point vil blive delt mellem alle der komme med noget.

url til design(pga billedet fylder siden ca 1mb):
http://rsdriving.frac.dk/

den nuværende side kan ses på:
http://rs-driving.dk/

på forhånd tak!
Avatar billede aaberg Nybegynder
04. oktober 2008 - 21:05 #1
Jeg synes det er rigtig godt.

Nemt at overskue.
Stilfuldt, men uden for meget dilledal.
Nemt at læse teksten.

I hvert fald en kæmpe forbedring fra den originale side.
Avatar billede s_skytthe Nybegynder
07. oktober 2008 - 17:11 #2
jeg er glad for at du kunne lide det. (nu skal det så også sige at den orginale siden er lavet som midlertidig side med one.com's egen wysiwyg editor... som pænt sagt er ret ringe, og ikke lige frem overholder nogle standarder.) så er glad for at det jeg har lavet er klar forbedring

men så må jeg jo se at komme igang med at få billedet om til noget html/css.

til andre er i stadig mere end velkomne til at skrive jeres mening om designet.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
14. oktober 2008 - 11:39 #3
Ser fint ud. Men det vises forkert i mit Firefox, hvor det nederste billede bliver placeret over teksten "Responsible Driving - Avanceret køreteknik for unge!".

(Jeg er ny på eksperten. Skulle dette have været svar eller kommentar?)
Avatar billede aaberg Nybegynder
15. oktober 2008 - 08:46 #4
emfr08ab -> Det er helt i orden at lægge et svar, hvis du svarer på et spørgsmål. Personen som spørger, kan altid afvise svaret, hvis vedkommende ikke mener at have fået et godt nok svar. Der er dog mange på eksperten som svarer med kommentarer, og venter med at lægge et svar til personen som spørger gerne vil give point. Hvordan du vil gøre det, bestemmer du selv.
Avatar billede s_skytthe Nybegynder
17. oktober 2008 - 12:25 #5
nå tid til at lukke.

aaberg_cc hvis du vil have nogle point så smid lig et svar...

emfr08ab håber du tænker på den nuværende side... når du siger at den vises forkert... hvis det er tidfældet er vi godt klar over problemet... men det er ikke planen at rette det da vi jo laver en ny side :-)

håber i hvert fald ikke du snakker om den nye da den gerne kun skulle være et billede.
Avatar billede aaberg Nybegynder
17. oktober 2008 - 12:35 #6
Jeg ser det samme som emfr08ab på den gamle side, men naturligvis ikke på den nye. Jeg bruger firefox.

Og, her kommer svaret :-)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
18. oktober 2008 - 17:53 #7
Det var den gamle side. Jeg misforstod det bare.

Det nye design ser godt ud. Billedet i toppen virker måske en anelse stort. I hvert fald på en lille skærm. Det er lidt svært at afgøre og er nok smag og behag. Jeg kan godt lide de runde former :) Især at alle bokse i siden også er det. Og også banneret i bundet. Det får siden til at hænge godt sammen. Samtidig er det ret overskueligt og simpelt. Alt i alt ret godt og bedre end det nuværende.