Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 00:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af html editor

Kan nogen anbefale en gratis, WYSIWYG editor?
Avatar billede marzman Nybegynder
06. oktober 2008 - 09:34 #1
Hvis det ikke skal være dyrer produkter så som Dreamweaver så kig på  WYSIWYG web builder http://www.wysiwygwebbuilder.com/
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2008 - 11:32 #2
Den ser god ud, men da jeg lige hurtigt skulle prøve den, kunne jeg ikke få den til at lave links..?
Men vil du give mig et svar til points, eller bør jeg vente og se, om der kommer andre bud?
Avatar billede marzman Nybegynder
06. oktober 2008 - 14:46 #3
Det styre du selv, men her er et svar :)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2008 - 19:25 #4
ok