Avatar billede thetoastmaster Juniormester
08. oktober 2008 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

wordpress tema med en fejl i søgning

hej
jeg har ingen viden om programering overhoved, og jeg står med et problem med en del af et wordpress tema med navnet ragteka

jeg vil bruge dette tema til min wordpress men der kommer en fejl når jeg forsøgere at bruge dens søge funtion, fejlen ser sådan her ud i log filen i apache

PHP Parse error:  syntax error, unexpected ')' in /var/www/******.dk/public_html/html/wp-content/themes/ragteka/search.php on line 27

scriptet vises her
<?php get_header(); ?>
<?php get_sidebar(); ?>
        <div id="main">
            <div class="topnav"><?
            $var = $_GET[s];
?>
                <div class="location"><? _e('Search Results for:','slimmity') ?> <?  print $var;?></div>
                <div class="search">
                <form id="searchform" method="get" action="<?php bloginfo('url'); ?>">
                    <input type="text" name="s" id="s" size="15"  />
                </form>
                </div>

    <?php if (have_posts()) : ?>
        <?php while (have_posts()) : the_post(); ?>

            <div class="post">
                <div class="header">
                    <div class="comments"><?php comments_popup_link('0', '1', '%'); ?></div>
                    <div class="title">
                        <h2><a href="<?php the_permalink() ?>" rel="bookmark" title="Permanent Link to <?php the_title_attribute(); ?>"><?php the_title(); ?></a></h2>
                        <div class="meta"><?php the_time('F jS, Y') ?> <? _e('at','slimmity') ?> <?php the_time() ?> <? _e('by','slimmity') ?> <?php the_author() ?> <? _e('in','slimmity') ?> <?php the_category(', ') ?></div>
                    </div>
                <div class="entry">
                    <?php the_content(__('Read the rest of this entry &raquo;','slimmity'?); ?>
                </div>

        <?php endwhile; ?>

        <div class="navigation">
            <div class="alignleft"><?php next_posts_link('&laquo; Older Entries') ?></div>
            <div class="alignright"><?php previous_posts_link('Newer Entries &raquo;') ?></div>
        </div>

    <?php else : ?>

        <h3 class="center">No posts found. Try a different search?</h2>

    <?php endif; ?>

    </div>

<?php get_footer(); ?>

linje 27 ser sådan her ud

<?php the_content(__('Read the rest of this entry &raquo;','slimmity'?); ?>

mvh toastmaster
Avatar billede showsource Seniormester
08. oktober 2008 - 21:27 #1
Den skal vel være
<?php the_content(__('Read the rest of this entry &raquo;','slimmity'?)); ?>

?
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
08. oktober 2008 - 21:39 #2
nej virker ikke har jeg prøved,,
jeg trode også at der altid skulle være () lige antal, men jeg får stadig samme fejl,,
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
08. oktober 2008 - 21:40 #3
skulle mene der så skulle komme en anden fejl ( eller bare en smule anden udsende af error loggen ) men den sigere stadig det samme..
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
08. oktober 2008 - 22:03 #4
hov ,,, nu fungere det jeg laved sætningen om fra

<?php the_content(__('Read the rest of this entry &raquo;','slimmity'?); ?>

<?php the_content(__('Read the rest of this entry &raquo;','slimmity')); ?>

showsource vil du have disse point så er det ok,,, så smid et svar

hvis ikke lukker jeg den ned imorgen...
Avatar billede thetoastmaster Juniormester
10. oktober 2008 - 16:02 #5
lukker....
Avatar billede showsource Seniormester
10. oktober 2008 - 20:37 #6
Det bare ok!
Og spm er jo heller ikke 150 p værd! :O)
( Og jeg godt kender frustrationen over noget som ikke virker, og ikke selv kan se hvad det er )
Avatar billede showsource Seniormester
10. oktober 2008 - 20:37 #7
Det bare ok => Det bare fint !