Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
10. oktober 2008 - 17:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Megafon fejl i microfonen

HAr et lille problem  men  pc er det nu ikke lige    har købt 2 megafoner    med samme fejl og kan bare ikke nå at klage og få nye inden jeg burde bruge dem  grundet weekenden jeg skal bruge den og  først åbnet igen mandag

fejlen er denne    sirene funktionen virker i begge  ( derfor ikke batterier eller strøm der er fejlen

men microfonen i dem virker ikke man står dem over på  Talk og skal så trykke på knappen men så sker der intet  ( man kan lige hører en hurtig lyd  når man trkyyer knappen ind  men ingen microfon der fanger lyden...

banker man let i bagenden på den kan man få den til at "hoste"  lidt  :S  nogen der har prøvet det eller ved nøjaktig hvad det er de fajler ?
10. oktober 2008 - 22:07 #1
Prøv lige at læse hvad du har skrevet ? Jeg forstår ikke halvdelen af det ???
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. januar 2009 - 15:02 #2
luk