Avatar billede rboege Novice
24. oktober 2008 - 21:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banner til DotA-Allstars.dk - 2. Version

Så er vi klar igen, til at oprette siden forny. Men vi mangler igen et banner til siden. Håber i experter kan komme på noget nyt og spændene. Banneret skal være noget i retning af dem der er på følgende sider.

www.dota-allstars.com
http://gamebend.com/forums

Det er til noget der hedder DotA Allstars. Det er et warcraft 3 mod/map.

Håber der er nogen der har tid og lyst til at kigge på tingene.

- Rune
Avatar billede Kengun Praktikant
06. november 2008 - 10:22 #1
Avatar billede rboege Novice
17. november 2008 - 02:54 #2
Ser dejligt nydeligt ud. Læg svar så får du point og det hele.
Avatar billede Kengun Praktikant
17. november 2008 - 07:12 #3
svar :) - fjærner mit copyright klistermærke når points er overføret.
Avatar billede rboege Novice
24. december 2008 - 14:26 #4
Det skulle være det:)
Avatar billede Kengun Praktikant
01. januar 2009 - 20:13 #5
vil bare sige til at mit (C) er taget væk, hvis du ikke allerede har set det :). Godt Nytår!
Avatar billede Kengun Praktikant
01. januar 2009 - 20:13 #6
...måske du må gøre en "refresh" for at se den uden (C)