Avatar billede larsen89 Nybegynder
29. oktober 2008 - 14:10 Der er 1 løsning

bootmgr is missing

Jeg ved udemærket godt, at der allerede er oprettet et spørgsmål lignende.
Men jeg sidder med min Zepto z6224 og prøver at installere en ny købt Vista Home Basic. - jeg har puttet cden i og nu starter den ikke automatisk. Hvad gør jeg lige?
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
29. oktober 2008 - 14:19 #1
du skal ind i bios og sætte boot til CD først, kan ikke lige huske Zepto
men det er enten F1-F2-F10 Eller Delete, det skal du kunne finde noget med boot order.

så er det bare med at følge instrukser fra cden.