Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. oktober 2008 - 18:50 Der er 6 kommentarer

Virker ikke at spille CSS

Ja, jeg har for ikke så længe siden formateret min computer, og skiftet fra vista til ubuntu, og herefter fra ubuntu til XP. Nu kører jeg altså XP. Jeg har købt counter-strike: source over steam, og har nu downloadet det. Det burde virke, men ak nej. Efter at have været på vej ind i menu-skærmen lukker den CSS ned, og denne besked dukker frem: http://i35.tinypic.com/f2kbde.jpg

efterfulgt af denne: http://i33.tinypic.com/k99nhx.jpg

Hvad er der galt? Hvorfor er det ikke muligt at spille CS:S?

Dette problem opstod umiddelbart efter at have skiftet fra vista til XP

PS. jeg ved ikke om jeg har oprettet dette spg. i den rette kategori, men bær over med mig :)
Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. oktober 2008 - 19:04 #1
**OBS**

Jeg har windows XP SP3 professional :)
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 19:21 #2
If you happen to get this CTD after the game finishes loading:
=============
Engine Error
=============
Platform Error: module failed to initialize
Download the steam client from steampowered.com, execute it and choose repair.

Måske det vil hjælpe ?
Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:05 #3
Og hvordan executer man?
Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. oktober 2008 - 20:05 #4
..Og for den sags skyld trykker "repair"? :P
Avatar billede jokkejensen Novice
29. oktober 2008 - 20:25 #5
Execute er på kør, og repair er nok en knappe der kommer når du har "kørt" det..

Hvis den er dansk, skal du bare reparere..
Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:02 #6
Tusind tak for hjælpen!! CSS kører og fungere helt optimalt nu :)