Avatar billede pylleb Nybegynder
30. oktober 2008 - 16:23 Der er 3 kommentarer

program der kan lave et foto med vand ,om til levende vand

Hejsa

Skulle der mon være en herinde der kender noget til et program, hvor billedet består af en del vand og lave det levende, altså blot vandet......?
Avatar billede btvejle Nybegynder
31. oktober 2008 - 18:04 #1
Jeg mener denne her kan
http://wavemypic.com/
mvh
Avatar billede btvejle Nybegynder
31. oktober 2008 - 18:06 #2
Her en mere
www.lunapic.com
mvh
Avatar billede pylleb Nybegynder
04. november 2008 - 00:26 #3
Hejsa

Fint af dig at finde denne siden til mig - men måske ikke helt som jeg havde tænkt mig billedet skulle være. Der kommer ligesom et dobbelt billede ud af det, i stedet for at bare vandet på selve fotoét skulle bevæge sig............?