Avatar billede covesen Praktikant
02. november 2008 - 19:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web kalender

Hej

Jeg ved det ikke er helt relateret til Øknomi, men jeg prøver alligevel, da mange af jer nok også sidder med planlægning.

Jeg søger et Web baseret planlægnings program, så mine medarbejdere på hvilken som helst pc´er med internet kan se hvad de skal lave nu og næste. (3uger frem)

Jeg kan godt selv stå for opretning af evt. webhotel og installation.
VI har ikke nogen server i huset, da alle apps. kører over nettet.

Jeg har ledt, men ikke helt fundet det jeg vil have, så derfor hvis i har nogle Links, må i meget gerne skrive dem her i tråden.

Jeg smider lidt ekstra points heri, for at få så mange emner som muligt.

Tak
Chris
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2008 - 19:40 #1
Avatar billede amtoft Novice
02. november 2008 - 19:44 #2
Hvordan styrer du det i øjeblikket?
Har du et administrativt system, der på nogen måde holder styr på det for dig i forvejen?

Ikke fordi jeg har nogle konkrete bud, men det kan være det kan hjælpe lidt på vej.

Så vidt jeg husker lavede Erhvervsbladet for et par år siden, en form for tidsstyringsprogram via web, måske det var noget?

mvh Brian
Avatar billede covesen Praktikant
02. november 2008 - 21:41 #3
Hej

Lige nu bliver det administeret på en dagsplan på papir

gammeldags... JA og det skal der laves om på nu

Jeg har 8 produktive medarbejdere som jeg vil give en nemmere hverdag.

Jeg har primært set på simpel day, men jeg ønsker ikke at springe direkte ud i det før vi har prøvekørt en billig løsning.

Problemet er også at vi ingen server har i firmaet, alt kører over internetttet.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
03. november 2008 - 10:47 #4
Har du overvejet et Outlook Exchange setup med en resource calendar (2007) eller shared calendar (2003)?

Via OWA (outlook web access) kan de altid logge på og kigge.
Avatar billede covesen Praktikant
04. januar 2012 - 16:22 #5
ikke noget svar