Avatar billede spademand Nybegynder
05. november 2008 - 16:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Portforwarding hjælper ikke ?

Hej. Jeg har fornylig anskaffet en trådløs router istedet for den gamle router som kun kunne tage netværkstik. Jeg er vandt til at port forwarde til de forskellige spil/programmer som jeg har kørende for at udnytte min forbindelse så godt som muligt.

Med den nye router er det som om port forwarding ikke helt gør noget som helst. Er der noget nyt man skal kigge efter når man gør dette på nyere routere ?

Jeg har brugt kør->cmd->ipconfig til at finde min ip og derefter åbne porten til denne.

jeg har rbugt denne hjemmeside til at tjekke mine porte med.
http://www.utorrent.com/testport.php?port=80

Jeg har NAT sat til.

Håber nogen af jer eksperter kan guide mig til at få min router til at fungere som den skal. På forhånd tusind tak for jeres hjælp !

Mvh

Lars Bloch Jensen
Avatar billede jokkejensen Novice
05. november 2008 - 16:47 #1
Hvilken router har du købt ?
Avatar billede spademand Nybegynder
05. november 2008 - 17:01 #2
Hov ja. Undskyld. den var lidt dum.

Det er en Sitecom wl-306
Avatar billede jokkejensen Novice
05. november 2008 - 17:27 #3
Avatar billede jokkejensen Novice
05. november 2008 - 17:28 #4
Sig til hvis det driller..
Avatar billede spademand Nybegynder
05. november 2008 - 18:33 #5
Den har jeg kigget på. Det er et helt andet interface men princippet er det samme. På dit link bruger de den fane som hedder virtual server. Min router har både en port forwarding og virtual server fane. Har leget ldit med det men stadig uden held.
Avatar billede spademand Nybegynder
06. november 2008 - 16:41 #6
Ingen som har en ide ? hvis der er nogen som har overmeget styr på det har jeg en mulighed for at give adgang til den fra internettet hvis det er.
Avatar billede spademand Nybegynder
21. august 2010 - 12:35 #7
lukker tråden