Avatar billede bobonic Nybegynder
06. november 2008 - 22:01 Der er 8 kommentarer

Kan ikke finde driveren.

Hej med Jer

Jeg har sådan en fin EASYNOTE SB65-U-001D.
Er nu meget glad for den, dog lige indtil jeg ville installere windows XP på den, problemet er at jeg ikke kan finde nogen driver til mit lydkort, jeg synes selv jeg har ledt det hele igennem.
Har prøvet at installere Vista driveren til lydkortet med det kan jeg ikke.

Lydkortet er et Conexant High Definition Audio driver

men her er et link til packardbell's side, der kan man se nogle specifikationer.: http://support.packardbell.com/dk/item/?pn=PB98QD0091&g=2000

Synes bare jeg har ledt og ledt og kan intet finde, så nu søger jeg hjælp hos eksperterne :)

/John
Avatar billede summer Mester
06. november 2008 - 22:33 #1
Avatar billede bobonic Nybegynder
07. november 2008 - 06:35 #2
Den ville passe hvis jeg kørte med vista, men nu ville jeg lige prøve med xp.. og synes ikke at jeg kan finde nogen driver der passer.
Avatar billede tonygk Nybegynder
07. november 2008 - 07:59 #3
Du kan "låne" driveren fra HP.  ;--)). Du skal pakke den ud og bruge driveren.
Husk at bruge "Download Only" og IKKE install now.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?lc=en&cc=us&softwareitem=ob-40619-1
Avatar billede bobonic Nybegynder
08. november 2008 - 09:03 #4
ok tak, det prøver jeg lige ;)
Avatar billede bobonic Nybegynder
08. november 2008 - 09:08 #5
Hmm spøjst, når jeg installere driveren siger den bare, FEJL! Driverinstallationen mislykket: Kunne ikke finde enheden til denne driver.
Og jeg har også prøvet at opdatere driveren indefra enhedshåndtering.
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. november 2008 - 11:35 #6
Du skal ikke installere det.  ;--))
Når du dobeltklikker på det, laver det en mappe på dit C-drev som fx. hedder c:\swsetup\sp33333.
Driveren ligger i denne mappe. du skal i enhedshåntering, vælger opdatere drivere, og vælger denne mappe som pladcering af driveren.

Nogle havde også held med denne driver.
http://www.driversplanet.com/dl_redirect.php?id=12683
Eller
http://cdgenp01.csd.toshiba.com/content/support/downloads/conexant_audio_os2006203a.exe
Avatar billede bobonic Nybegynder
13. november 2008 - 20:45 #7
Hmm.. stadig ikke noget der virker! :-s
Avatar billede tonygk Nybegynder
14. november 2008 - 06:01 #8
Måske er det på tiden at konrakte PackardBell support.

Købt hos Elgiganten: 70 80 70 70
Købt hos øvrige forhandlere: 69 91 80 43