Avatar billede oy-bsj Nybegynder
07. november 2008 - 07:03 Der er 6 kommentarer

Kan ikke flette til printer ("Kan ikke sende et katalog")

Hej

Jeg har et Word-dokument som er sat op til at flette Excel-data ind på (adresse + forskellige data) og ved de andre flet-doc. jeg har virker det fint, men dette her laver kludder ?!

Når jeg klikker på "Flet til printer" og vælger hvilke sider jeg vil have udskrevet, så kommer følgende fejlmedd.

"Du kan ikke sende et katalog, der er oprettet ved dokumentfletning, direkte til postsystem, fax eller printer"

Hvad gør jeg mon forkert ?

Det drejer sig om Microsoft Word 2003

Mvh.
Jensn
07. november 2008 - 08:45 #1
Du skal flette til et nyt dokument, og herefter udskrive.

Fletteopgaver der viser flere poster på samme side, kan ikke udskrives direkte til printer.
16. november 2008 - 14:06 #2
Er du kommet videre???
27. november 2008 - 09:27 #3
HALLOO!!!!!
Avatar billede oy-bsj Nybegynder
27. november 2008 - 09:44 #4
Hej Erik

Beklager mit sene svar

Nej, det har ikke helt løst problemet, forstået på den måde at din løsning er forsøgt, men når jeg fletter det hele til ét dokument, så går der kludder i sidelænge mvh. (det er nogle girokort der skal udskrives, og skal derfor være helt nøjagtigt)

Jeg forstår bare ikke helt at "flet til printer" ikke fungerer - jeg har andre dokumenter som umiddelbart er lavet på samme måde og her kan jeg sagtens vælge "#flet til printer" funktionen og så vælge om det er alle der skal printes eller fra post X til post Y ?

Mvh.
Jensn
27. november 2008 - 09:51 #5
Jeg ville i stedet lave de enkelte indbetalingskort, som separate dokumenter. Med katalog-fuktionen vil du have problemer med at bestemme den præcise størrelse.
Avatar billede andera Novice
25. maj 2011 - 10:16 #6
Kære oy-bsj,

Årsagen er at hoveddokumentet er lavet som en adresseliste (katalog) istedet for som et brev. Start guiden og vælg dokument type brev, så funker det. Jeg har lige testet det hos en kunde som havde samme problem.