Avatar billede dma Nybegynder
09. november 2008 - 18:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DVD afspilning på sekundær monitor

Jeg har - forgæves - ledt efter et program som kan afspille DVD'er, hvor afspilning default loades på den sekundære monitor (projektor)og hvor preview og/eller kontrolpanel vises på den primære monitor, så man ikke hver gang skal trække afspilleren over på den sekundære monitor.

Skal kunne køre på XP og må ikke koste en formue! Skal kunne afprøves gratis før det evt. købes.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. november 2008 - 18:54 #1
Jeg ved at BSPlayer har den feature, at den programmet består af 2 dele:

1) Video/billedet
2) Controller-interface (start, stop, pause osv..)

Men du skal vist have fat i en ældre udgave, da de nye versioner indeholder reklamer/adware..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
09. november 2008 - 18:56 #2
Versionen skal være FØR version 1.38:

http://en.wikipedia.org/wiki/BS.Player
Avatar billede coderdk Praktikant
09. november 2008 - 19:11 #3
vlc burde også kunne...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. februar 2009 - 22:28 #4
hello?
Avatar billede dma Nybegynder
23. august 2010 - 17:24 #5
Lukkes. Ingen af forslagen var det jeg søgte.
Avatar billede dma Nybegynder
23. august 2010 - 17:25 #6
Lukkes