Avatar billede cyberspace Nybegynder
09. november 2008 - 23:41 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Mangler grafikkorts driver

Jeg er ved at samle en pc til noget familie og har fået fat i et

Club 3d 2400pro Ati radeon (AGP) grafik kort men kan ikke finde en driver (Alle dem jeg har ledt efter er HD version som ikke kan bruges og den medfølgende driver kunne heller ikke bruges ØV)

kører XP Pro
Avatar billede tonygk Nybegynder
10. november 2008 - 07:19 #1
Det kan måske hjælpe. husk at vælge "OPTION 2"
http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. november 2008 - 15:03 #2
Tak for linket vil prøve det lidt senere idag
Avatar billede cyberspace Nybegynder
10. november 2008 - 18:13 #3
øv kan ikke bruges den siger fandt ingen driver der er kompatibel med hardware
Avatar billede tonygk Nybegynder
11. november 2008 - 06:07 #4
Er du sikker på at kortet ikke fejler noget? fordi hvis hverken den medfølgte driver eller den som jeg gav dig virker, kan det tyder på hardware fejl.
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
11. november 2008 - 16:31 #5
Avatar billede cyberspace Nybegynder
11. november 2008 - 20:16 #6
jeg har nu desværre opgivet efter at have afprøvet flere forakellige drivere samt checket at alle bios instillinger var korekte og at alle bundkortsdrivere vare installeret etc. det er desværre ikke lykkedes mig at få driver til kortet installeret. så jeg har sendt det tilbage og venter på at høre deres (forhandlerens) svar
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. november 2008 - 14:55 #7
nå ja forhandleren fik kortet i går og kunne som jeg ågså konstatere at kortet var defekt og de har derfor sendt mig et ny/tilsvarrende som jeg gerne skulle modtage idag
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. november 2008 - 15:00 #8
takker for hjælpen og hvis noge mener de er berettiget til point så prøv at skrive et
svar
Avatar billede tonygk Nybegynder
13. november 2008 - 19:25 #9
Her er mit svar.
Held og lykke!