Avatar billede aaaaw Nybegynder
12. november 2008 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg har et problem med min bærbar (Zepto 6324W)

Hej.

Jeg har et lille problem, som er opstået for ganske nyeligt. Først vil jeg nogle punkter om de fejl jeg får, derefter vil jeg skrive hvilken modul/model jeg har osv.

* Mister tit mit trådløs net
* Når jeg går i standby og vil tænde den igen efter den har gået i standby crasher den.
* Langsom startup, ser min baggrund derefter kommer filerne frem.
* Jeg har en fejl "Enheden kan ikke finde tilstrækkeligt ledige ressourcer. Hvis du vil bruge denne enhed, er du nødt til at deaktivere en anden af systemets enheder. (Kode 12)" og jeg kan simpelthen ikke finde ud af den løsning Microsoft har givet mig: "Enheden kan ikke finde tilstrækkeligt ledige ressourcer. Hvis du vil bruge denne enhed, er du nødt til at deaktivere en anden af systemets enheder. (Kode 12)"

Men jeg har undersøgt i enhedshåndtering og jeg har fundet ud af at mit wireless har sammme "ICQ-Nummer" som tre andre drivers?

Jeg har en Zepto 6324W.
Microsoft Windows XP
Professional
2002 Service Pack 3.

Computer:
Intel(R) COre(TM)2 Duo CPU
T7250 @ 2.00GHz
2,00 GHz, 2,00 RAM.

Jeg håber at i kan hjælpe mig, men hvis ikke så tak alligevel!
Avatar billede Jensen DK Novice
13. november 2008 - 07:27 #1
Prøv at kør en sfc /scannow  afstand mellem sfc og / du klikker start, kør og skriver ”sfc /scannow” og ok din XP skive skal være i drevet, du skal bare lade den køre færdig, der kommer ingen  besked om at den har rettet noget i systemfilerne.
Avatar billede aaaaw Nybegynder
13. november 2008 - 15:12 #2
ok, det vil jeg lige prøve her til aftes.
Avatar billede aaaaw Nybegynder
13. november 2008 - 17:04 #3
tjah, ellers formatere jeg bare på den "rette" måde.Så hvis det her ikke dur, så får du bare pointene.
Avatar billede Jensen DK Novice
14. november 2008 - 06:28 #4
Inden du formatere så kør lige en chkdsk.
Du kan lave en chkdsk, klik start, klik denne computer, højre klik på det drev du vil have undersøgt og vælg egenskaber, funktioner, så klikker du undersøg nu, der skal flueben i de to firkanter og klik start og ok du skal så genstarte komputeren og den undersøger så harddisken for fejl og retter dem måske, du skal lade den køre færdig.