Avatar billede mellowmik Novice
12. november 2008 - 22:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af harddisk

Jeg søger en intern harddisk, som passer til min stationære Medion pc.
Jeg skal bruge 500 GB - hurtig og billig :o)

Jeg er ikke helt klar over, hvilken tilslutning jeg behøver og om det er ATA el. SATA og kan ikke finde dok. på det... Medion-PC'en er af modellen: PC MT8 Typ: MED MT 458.

Rækker det med info?

/Mikkel
Avatar billede rebecca Novice
12. november 2008 - 23:39 #1
Det nemmeste og sikreste er nok at pille siden af kabinettet og se hvordan kablet ser ud, er det et bredt stik ca.5cm der sidder på harddisken er det en Ata er det et lille stik på ca.1 cm er det en Sata
Avatar billede off-line Nybegynder
13. november 2008 - 00:45 #2
Ja beskrivelsen er god nok, men lidt billed matriale hjælper måske også.
http://www.boegebjerg.dk/lars/sata.htm
Avatar billede mellowmik Novice
14. november 2008 - 17:26 #3
God hjælp! Det er en SATA.
Tak til jer begge. 100 til jer hver hvis I kaster et svar.
Avatar billede off-line Nybegynder
14. november 2008 - 17:32 #4
Takker:)
Avatar billede rebecca Novice
14. november 2008 - 21:29 #5
Takker
Avatar billede mellowmik Novice
17. november 2008 - 00:51 #6
sorry rebecca, det gik galt med markeringen. Det er jeg altså ked af, tak for hjælpen endnu en gang.
Avatar billede off-line Nybegynder
17. november 2008 - 12:49 #7
rebecca se venligst her. Du får de halve point tilbage fra mig.
http://www.eksperten.dk/spm/853105
Avatar billede off-line Nybegynder
17. november 2008 - 12:52 #8
mellowmik - Det er i orden. som du ser klarer vi det på denne måde:)