Avatar billede wolfcas Nybegynder
23. november 2008 - 19:32 Der er 1 løsning

trådløst access-point (kabler)

hej med jer

Det her har i garanteret forstand på :)

Jeg kunne godt tænke mig at få noget lyd gennem et air express (MAC)... Jeg har hørt de kan fungere som accesspoint også..
Men jeg er kun interesseret i at alt skal foregå via min trådløse router... Altså kan jeg på en eller anden måde få adgang til den Air express ting og samtidig komme på nettet, selvom jeg ikke kabler air-expressen, ?

Altså kan den modtage internet trådløst og smide det videre trådløst???

Er sikkert et dumt spørgsmål, men ville være så smart hvis det kunne :)

På forhånd tak

mange hilsner

Wolfcas
Avatar billede wolfcas Nybegynder
21. november 2011 - 21:11 #1
Lukker