Avatar billede rvm Nybegynder
25. november 2008 - 12:43 Der er 1 løsning

Tilføj referennce med kode

Hej

Jeg har et stort skabelonsystem, hvor al koden ligger i en .dot fil i Words opstartsbibliotek. Der er i dag sat en reference fra alle skabelonerne til .dot filen med koden via Tools/references, hvilket virker fint, når jeg ikke flytter rundt på systemet - altså når stien til .dot filen med koden altid er den samme.

Men nu er vi ved at ændre opsætningen, så systemet kan ligge flere forskellige steder (f.eks. på citrix). Problemet er at referencen til .dot filen ikke ændrer sig dynamisk, når jeg flytter rundt på systemet.

Løsningen må derfor være at vente med at sætte referencen til .dot filen til skabelonerne åbner, men jeg kan ikke lige gennemskue hvordan.

Nogen der kan hjælpe?

Pft

Richardt
Avatar billede rvm Nybegynder
27. november 2008 - 08:37 #1
Da der ingen er, der kan hjælpe lukker jeg spørgsmålet igen.

Jeg har forøvrigt løst det ved slet ikke at bruge referencer, men application.run.

/Richardt