Avatar billede dsk1980 Nybegynder
25. november 2008 - 18:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gode råd søges vedr valg af host.

Hej med Jer alle kvikke.

Har brug for nogle råd og ideer, og er en utålmodig ung mand..:)

Jeg vil starte med at skrive blog på mit eget domæne, ved godt der er MASSER af fint derude som er gratis, men det vil jeg gerne. En ganske almindelig blog med en smule billeder i ny og næ, dvs ikke det "vilde".

Hvad/hvor skal jeg gå efter, når et drejer sig om domæne og webhotel?

Sagen er jo at jeg gerne vil i gang så hurtigt som muligt, MEN også gerne betale med girokort, da jeg kun er i besiddelse af et ganske almindeligt hævekort.

Og så gerne noget SGL, PHP og sådanne ting. Det skal være billigt, ikke skrabede muligheder, hurtigt og med girokort...:D

Kan I hjælpe med steder som opfylder det?

Det bedste ville jo være at bestille og få tilsendt girokort, samt få det op få timer efter...:)

På forhånd tak.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. november 2008 - 18:58 #1
Det kommer jo helt an på hvilket blog system du vil benytte og eller om det skal være med i webhotellet.

www.secnet.dk tilbyder at fremsende girokort, men ved ikke om de opretter dig inden, men det tror jeg sålænge de ikke skal købe et domain til dig.
Avatar billede dsk1980 Nybegynder
25. november 2008 - 19:41 #2
Det har jeg nok ikke udtrykt mig klart nok, beklager..:O) For det skal være domæne OG webhotel....:O)
Avatar billede dsk1980 Nybegynder
25. november 2008 - 19:42 #3
Og havde tænkt på ting som Wordpress...:O)
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. november 2008 - 21:31 #4
Du får ingen til at købe et domain uden at du selv har betalt først :)  Nogle steder vil du kunne bruge webhotellet med det samme med en midlertidig url, som er en lang og kryptisk adresse, men virker til du har betalt.
Avatar billede dsk1980 Nybegynder
13. januar 2009 - 11:17 #5
Jeg har klaret mit "problem. Takker for alt input.