Avatar billede tiller3 Nybegynder
01. december 2008 - 19:17 Der er 5 kommentarer

JSEclipse plugin, hvor kan det hentes

Er der nogle der ved hvor man kan hente den nyeste version af JSEclipse (1.8.0 tror jeg) eclipse plugin til javascript? Jeg kan kun finde den gamle version 1.5.5.

Den er vistnok blevet en del af Adobe Flex, men jeg vil ikke installere flex(Fylder 400MB og virker ikke paa Linux, og jeg har ikke noget at bruge Flex til) men det maa da vaere et eclipse repository hvor man bare kan hente JSEclipse plugin.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
02. december 2008 - 01:12 #2
Problemet er at ingen af disse links faktisk tillader mig at downloade version 1.8. De linker enten til version 1.5 eller til adobes website, som bare siger at jeg skal logge ind, for at foresaette downloaded.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. december 2008 - 02:29 #3
Får du ikke nyeste hvis du følger vejledningen på:
  http://www.interaktonline.com/products/eclipse/jseclipse/installation-update/
?
Avatar billede tiller3 Nybegynder
02. december 2008 - 03:09 #4
Nej, den giver version 1.5.5
Avatar billede arne_v Ekspert
02. december 2008 - 04:16 #5
Måske har Adobe droppet det som standalone plugin ??