Avatar billede trumf Nybegynder
02. december 2008 - 21:00 Der er 2 kommentarer

button click event og scripmanager

Halløj

Jeg har konverteret et .net 2.0 website til en .net 2.0 web application.
Derefter konverteret igen fra .net 2.0 web application til .net 3.5 web application.

Om ovenstående har noget med problemet at gøre ved jeg ikke men ville bare lige nævne det, da problemet opstod umiddelbart efter.

Jeg har en side hvor jeg bruger en autocompleteextender (ajax.net). Denne side "ligger" i en masterpage, hvor jeg har lagt scripmanager.
Lige pludselig virker button click events (OnClick) ikke længere. Hvis jeg fjerner scripmanageren så virker de igen, men det gør mit ajax selvklart så ikke... Alle andre envents såsom drop down onselectedindexchanged osv påvirkes ikke af scriptmanageren.

Hvad dælen sker der her...

Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede simsen Mester
08. december 2008 - 08:18 #1
Det er fordi at det er forskellige frameworks......

Pkt. 1 - framework 3.5 indeholder allerede pr. default ajax. (derfor skal scriptmanager ikke tilføjes længere).

Pkt. 2 - Du har installeret control toolkit til framework 2.0 (og som kun virker i dette framework) og mangler nu at installere control toolkittet til framework 3.5.(ligger også på asp.net's side).
Avatar billede trumf Nybegynder
08. december 2008 - 15:09 #2
Nej desværre, det kan ikke være det da:

ad 1)
det virker fint i et andet projekt som er lavet i 3.5 fra start med scriptmanager inkluderet.

ad 2)
Jeg har installeret begge toolkits, da jeg hele tiden har udviklet flere projekter i begge frameworks. Det omtalte projekt er dog et gammelt et...