Avatar billede brice Nybegynder
05. december 2008 - 08:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kalde en sjult url - hver lørdag

Hej

Jeg skal lave en rapportering på en bestemt måde som gør at jeg skal lave et kald til en url en gang hver lørdag der betyder at jeg får mit salg på nettet registreret i en rapport.

Så det jeg tænkte var at på et af de besøg jeg har i løbet af lørdagen skal udføre dette kald - bare uden at brugeren opdager det.

Jeg kan lave det med en pop up i javascript, men det er ikke så fixt.

Altså:
if dag = lørdag then
kald www.minurk.dk/rapport/rapport.aspx

Kan jeg det i asp eller skal jeg lave det i flash?

Rasmus
Avatar billede keysersoze Guru
05. december 2008 - 09:14 #1
lav det som en scheduled task - enten hvis du har adgang til det fra serveren eller en lokal pc eller benytte en 3.parts service som fx cronjob.de
Avatar billede brice Nybegynder
05. december 2008 - 14:59 #2
Det løser mit problem. Så send gerne din kommentar som svar så du kan få point ;)
Avatar billede keysersoze Guru
06. december 2008 - 02:41 #3
svar :)