Avatar billede razmataz Nybegynder
09. december 2008 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Email server software

Hej med jer!

Jeg står og skal til at finde noget mail server software til min windows server, og har egentlig kun 1 kriterie, nemlig at det skal være lightweight, ikke et stort tungt system med en masse funktioner jeg ikke skal bruge.

Prisen er underordnet, bare det fungerer og er stabilt. Nogle forslag?
Avatar billede sherlock Nybegynder
09. december 2008 - 10:59 #1
Jeg har selv overvejet denne her:

http://www.software602.com/products/groupware/
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. december 2008 - 12:09 #2
Jeg har kun gode erfaringer med MailEnable. Syntes ikke den trækker de store ressourcer, og er yderst stabil. Gratis udgaven har så vidt jeg husker ingen webmail, men det kan du nok se mere om på http://www.mailenable.com
Avatar billede razmataz Nybegynder
09. december 2008 - 13:10 #3
Spotgun, lige netop hvad jeg leder efter! Ser rigtig cool ud.
Sherlock, ser ud til at være alt for tungt og fyldt med ting der ikke har med alm mail at gøre :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. december 2008 - 13:09 #4
Jeg vil anbefale at du kigger paa Kerio mailserver eller argosoft mailserver
Avatar billede razmataz Nybegynder
19. december 2008 - 16:27 #5
Det blev argosoft, det fungere jo bare :)