Avatar billede g-lock Nybegynder
11. december 2008 - 23:30 Der er 4 kommentarer

nyt GFX

hey

har tænkt på og skulle have et nyt grafik kort... lige nu har jeg et gefore 7900GS på et asus p5k epu bundkort nogle gode bud??
Avatar billede fluse Nybegynder
12. december 2008 - 01:42 #1
Det kommer jo helt an på dit budget!

Men jeg ville kigge på Radeon HD4850 eller HD4870. Det er dem der giver mest "bang for the buck" for tiden... Alternativt, hvis du er modstander af ATI kort, så et Gforce GTX 260.

Fluse
Avatar billede john.doe Nybegynder
12. december 2008 - 14:16 #2
enig med fluse
Avatar billede g-lock Nybegynder
12. december 2008 - 15:29 #3
det var et bevist valg jeg ikke skrev noget om pris fordi jeg ville have alle bud....

måske jeg var lidt sparsom med min info om min computer
-------------HW info start------------------
bundkort:  Asus P5K EPU
CPU:      Intel core 2 duo E8200 (2.66GHz)
RAM:      3GB(dual channel)
-------------HW info slut--------------------

og nej jeg er ikke modstander af ATI
Avatar billede fluse Nybegynder
12. december 2008 - 19:09 #4
Mangler stadig en meget vigtig information, nemlig hvilken PSU (strømforsyning) du har. men sådan "right of the bat" ville jeg gå efter dette:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=474777&searchArea=&Soegeord=