Avatar billede jafar20 Nybegynder
13. december 2008 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dvd til fil USB KEY

Jeg har lige købt en asus Eee pc 904 der er ikke dvd-drev i, men vil gerne lægge nogle film ind på den som jeg kan se nå jeg er på farten. er der nogen løsning på det?

jeg tænkte om jeg kunne lægge en dvd over på en USB key via stationær computer, og der efter ind på Eee pc"?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. december 2008 - 02:48 #1
Hvis det er ikke-kopibeskyttede dvd'er, kan du sådan set bare kopiere VIDEO_TS-folderen over på din USB og så afspille folderen med fx VLC Player
Avatar billede peet-49 Novice
13. december 2008 - 08:42 #2
Avatar billede thov Forsker
13. december 2008 - 15:14 #3
Du kan oprette et (eller flere) virtuelle CD/DVD drev på computeren med MagicISO http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm
Avatar billede jafar20 Nybegynder
20. december 2008 - 18:04 #4
ok takker
Avatar billede thov Forsker
20. december 2008 - 19:01 #5
Velbekomme :-) (Jeg bruger det på en MSI WIND).