Avatar billede ranni Forsker
13. december 2008 - 10:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

dvd brænder

Hej Jeg har en ekstern og intern brænder, begge beder om et brændbart medie, når brændingen begynder.
Jeg stopper både - og +  r og rw i, men de accepteres ikke.
Jeg har prøvet Nero, Pinnacle og Adope brænderprocedure men der afvises i alle.
Jeg har ikke meget forstand på det her men det må da være "signal" fra pc `en der mangler siden der er problemer med begge brændere.
Tror I det er noget jeg kan rette.
Avatar billede peet-49 Novice
13. december 2008 - 10:57 #1
Brug brænderprogrammet, der fulgte med brænderen.
Avatar billede ranni Forsker
13. december 2008 - 11:01 #2
Det gør jeg også men problemet fremkommer jo i begge brændere og jeg har så sent som i går brændt en del dvd uden problemer
Avatar billede nick038 Nybegynder
13. december 2008 - 13:02 #3
Jeg bruger Nero, her får jeg også denne fejl hvis jeg har valgt at brænde en DVD, men i programmet er valgt CD
Avatar billede ranni Forsker
13. december 2008 - 16:39 #4
Hej Som før sagt, jeg har ikke meget forstand på det her. Jeg har nu i næsten 24 timer prøvet en hel for at få brænderne til at virke, men intet lykkedes.
Jeg så tilfældigvis at der var 5,6 GB ud af 46 GB ledig på C:drevet.
Jeg ryddede op og flyttede alt videomateriale over på den eksterne HD og prøvede så at brænde som jeg havde prøvet 20 gange før.
NU VIRKER DE BEGGE  også programmernes brændingsprocedurer  ?????????
Jeg lukker (ellers kommer redaktøren efter mig)
Hej for denne gang
Avatar billede ranni Forsker
13. december 2008 - 16:41 #5
Det var kun 1,9 GB jeg skulle brænde