Avatar billede dooleys Nybegynder
13. december 2008 - 18:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar HD sættes til stationær via usb converter

Hej

sagen er den at en bærbar er gået sort, og jeg skal have nogle ting ud fra harddisken så hurtigt som muligt! derfor køber jeg sådan en her:
http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-tilbehoer/usb-2.0-til-sataide-adapter.asp?gclid=CPWA34CSvpcCFYsh3godyBxYTA

dog fra sandberg. jeg har sat tingene sammen som det står i manualen, når jeg sætter den til usb'en kommer det også frem at den har fundet ny hardware "disk" og at den er installeret og klar til brug. jeg kan dog ikke se harddsiken nogle steder, heller ikke inde i "manage" hvorfor?

Det skal siges at jeg har fået tingene ud af den, da jeg blot satte den til min egen computer via sata porten, men nu er jeg stædig og vil ha det andet til at virke! :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. december 2008 - 19:59 #1
"manage" er det diskhåndtering?
Avatar billede dooleys Nybegynder
13. december 2008 - 20:59 #2
ja lige præcis. kører engelsk xp her.
Avatar billede peet-49 Novice
14. december 2008 - 09:22 #3
Det kan være den skal have ekstra power.
Avatar billede dooleys Nybegynder
14. december 2008 - 13:11 #4
i det sæt som jeg har købt er der ekstern strøm til harddisken. så det burde ikke være det. i princippet skulle det jo fungere som en ekstern harddisk..?
Avatar billede dooleys Nybegynder
03. januar 2009 - 20:00 #5
lukker