Avatar billede lha01 Nybegynder
19. december 2008 - 12:00 Der er 6 kommentarer

Flere konti i Outlook 2003

Jeg har 4 konti jeg dagligt checker for mail, men for at gøre det, logger jeg 4 gange på Outlook (1 ad gangen) hviket mildt sagt er omstændeligt.

I Outlook Express kunne jeg gå ind i een session og checke alle konti på en gang og så lade "Regler" sortere det i 4 forskellige Indbakker.

Hvordan gøres det i Outlook 2003?

Hilsen
Lars
Avatar billede sleeper Nybegynder
19. december 2008 - 12:03 #1
Hej

Det gøres på samme måde

jeg forstår ikke hvad du mener med (logger jeg 4 gang på outlook)
Avatar billede lha01 Nybegynder
19. december 2008 - 12:19 #2
Når jeg starter Outlook op vælger jeg profil for den første mailadresse. Går ind og vælger Send/modtag. Lukker Outlook. Starter Outlook op igen og vælger profil for den næste adresse o.s.v.
Avatar billede lha01 Nybegynder
19. december 2008 - 14:22 #3
jeg kan godt modtage mailene, men kan ikke sende fra andet end den primære adresse. Få fejl-mail tilbage med: "Sender address rejected: not logged in"
Avatar billede goose Nybegynder
03. januar 2009 - 22:10 #4
Bruger du din internetudbyders SMTP server (udgående postserver)?

Jeg har 11 forskellige konti i 2003 og 2007 og det fungerer fint.

/Goose
Avatar billede lha01 Nybegynder
04. januar 2009 - 12:18 #5
Jeg har fundet ud af det nu  - tak
Avatar billede LEGOguy Nybegynder
29. april 2009 - 23:36 #6
Jeg havde samme problem med fejlmeddelelsen: Sender address rejected: not logged in

Jeg fixede det ved at ændre indstillingerne for serveren til udgående post :
(Funktioner/Kontoindstillinger/Rediger/Flere indstillinger/Server til udgående post/...)
http://img2.imageshack.us/img2/6067/outlooksmtpproblem.png