19. december 2008 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Format af Asus eee 1000H

Jeg har en fået en asus eee 1000H som jeg skal ha smidt vista på...men kan ik fået formateret den
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2008 - 17:08 #1
<ole>

Hvorlangt er du kommet? Har du taget den ud af indpakningen? Har du slået låget op på den? Har du tændt den? Hvad har du prøvet? Info, please - ellers er det ikke til at vide, hvad der skal svares ... udover 'RTFM'  ;o)

/mvh
</bole>
19. december 2008 - 17:13 #2
den er pakket ud og startet op med xp...men vil så gerne have vista ind nu

har puttet vista på en usb nøgle med den vil ik boot op med den...
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2008 - 17:24 #3
Hmmmm, har du prøvet at installere fra en valid CD? Jeg har ikke hørt andre have problemer med at få Vista ind på en 1000H.
Nu har jeg godtnok kun selv en 901 og ved godt, at 1000H er væsentlig større, men jeg tror nu aldrig, jeg kunne finde på at lægge et så grådigt OS ind på så lille en maskine  =)
19. december 2008 - 17:28 #4
har ik noget ekstra cd drev derfor usb nøgle
Avatar billede olebole Juniormester
19. december 2008 - 17:29 #5
Så må du nok låne et. Du kan ikke boote fra en USB-nøgle, hvortil du bare har kopieret installations CD'en
19. december 2008 - 17:48 #6
det kan jeg da med xp
06. august 2009 - 21:34 #7
lukker den..fandt selv ud af det