Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. december 2008 - 07:46 Der er 4 kommentarer

Begrænset Eller Ingen Forbindelse

Hej allesammen
Har problemer med vores trådløseinternet.
problemet ligger i at jeg sagtens kan finde routeren opretter forbindelse og det hele, men den siger begrænset eller ingen forbindelse. skriver den rigtige kode,.

når jeg går ind på status kan jeg se den sender pakker men modtager ikke. når jeg trykker repair siger den :
Windows could not finish the repairing the problem because the following action cannot complete :
renewing your ip address.

Hjælp søges :)
Avatar billede realbeekay Nybegynder
22. december 2008 - 08:38 #1
Har det virket før?
Har du prøvet at resette routeren og sætte den op igen?
Står din trådløse internet-forbindelse til automatisk IP?
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 08:38 #2
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede Jensen DK Novice
22. december 2008 - 08:41 #3
Kan også være din firewall der blokere, prøv at disable den, du må kun have en firewall kørende så hvis du har installeret en, skal du slå windows firewall fra.
Avatar billede ghostweb Nybegynder
22. december 2008 - 13:00 #4
realbeekay - Ja det virkede perfekt inden jeg formatere min computer.
og ja den står til at finde automatisk

silbidor - Har prøvet at køre programmet, stadig samme fejl.
har både prøvet at slå anti virus og firewall fra samme fejl.

Har desværre ikke adgang til routeren