Avatar billede newbie.dk Praktikant
10. januar 2009 - 16:40 Der er 1 løsning

Transparent scrollbar driller sammen med min css

Jeg har fået lavet nogle transparente scrollbars. De virker også fint. Desværre påvirker det min css, hvor min tekst ændre sig. Hvad jeg lige kan se fjernes bold/fed, og teksten bliver "tynd".

Det er når jeg indsætter dette filter for at ændre på scrollbars:
FILTER:chroma(color=#FFFFFF);allowTransparency

Og når filter fjerne virker css fint, men desværre ikke de transparente scrollbars.

Håber i kan se hvor det går galt.

Her udsnit af koden:

<td style="border-left:1px solid #818181; border-right:1px solid #818181; border-bottom:1px solid #818181; padding-left: 4px; padding-right: 4px; padding-top: 1px; padding-bottom: 1px" align="right" valign="top">
                <div style="text-align:left;width:232px;height:250px;overflow-x:hidden;overflow-y:scroll;FILTER:chroma(color=#FFFFFF);allowTransparency;
                scrollbar-base-color: #FFFFFF;scrollbar-arrow-color: #818181;scrollbar-3dlight-color: #FFFFFF;scrollbar-darkshadow-color: #FFFFFF;scrollbar-face-color: #FFFFFF;scrollbar-highlight-color: #FFFFFF;scrollbar-shadow-color: #FFFFFF;scrollbar-track-color: #FFFFFF;">
                <h3 align="left">XXX</h3>
                <h5 align="left">XXXX</h5>
                <p align="left">&nbsp;</p>
                <h3 align="left">XXX</h3>
                <h5 align="left">XXXX</h5>
                <p align="left">&nbsp;</p>
                </div>

Her H3 og H5 fra CSS:

    h3 {
    font-family: Arial, Verdana, Sans-serif;
    font-size: 10px;
    font-weight: bold;
    color: #008080;
    letter-spacing: 1px;
    margin-top: 0px;
    margin-bottom: 0px;
    }

    h5 {
    font-family: Arial, Verdana, Sans-serif;
    font-size: 10px;
    color: #999999;
    font-weight: bold;
    letter-spacing: 1px;
    margin-top: 4px;
    margin-bottom: 2px;
    }
Avatar billede newbie.dk Praktikant
03. november 2010 - 00:25 #1
Lukker