Avatar billede mguldb Nybegynder
10. januar 2009 - 23:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Højreklikke virker ikke i bootcamp

Jeg har netop installeret windows xp via bootcamp på min macbook. Men jeg kan ikke højreklikke på mir touchpad når jeg kører windows. Sætter jeg en ekstern mus til, virker det fint. Har prøvet at reparere de drivere man installere fra leopard cd'en, men uden held...

Kan man gøre noget for at få dette til at virke?
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
11. januar 2009 - 09:56 #1
Højreklik fungerer af forskellige årsager lidt anderledes i windows. I Windows skal du holde to fingre på trackpadden og klikke på museknappen for at højreklikke.
Avatar billede mguldb Nybegynder
11. januar 2009 - 11:15 #2
Det har jeg også forsøgt mig med, men det virker ikke.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. januar 2009 - 14:13 #3
Har du installeret driverne til Bootcamp, som ligger på din Mac OSX-dvd?
Avatar billede kox Nybegynder
12. januar 2009 - 14:53 #4
Og hvis du har, har du så også installeret opdatering af pegefelt til Windows under Bootcamp? http://support.apple.com/kb/TS2477?viewlocale=da_DK&locale=da_DK og http://support.apple.com/kb/HT3336?viewlocale=da_DK
Avatar billede mguldb Nybegynder
13. januar 2009 - 18:00 #5
opdatering virkede jeg takker!
Avatar billede kox Nybegynder
13. januar 2009 - 19:48 #6
Nu går jeg ikke op i det der pointtrip, men det er der en del på eksperten.dk der gør, så...
Jeg vil lige fortælle dig at det ikke anses for den fede stil selv at tage point. Generelt bør man, hvis der kun er lagt kommentarer og ikke svar, bede den/de person(er) som har hjulpet om at lægge et svar så de kan få point.
Jeg er som sagt ligeglad, men nu ved du det:-)
Avatar billede mguldb Nybegynder
16. januar 2009 - 18:47 #7
Troede helt ærlig også at jeg havde givet dem til dig! kan man gøre noget for at du får point?
Avatar billede kox Nybegynder
16. januar 2009 - 21:22 #8
Jae det kan du godt. Det behøver og skal du nu ikke, jeg er som sagt meget ligeglad, men ville bare lige fortælle dig det, da der er en del som går meget op i det.
Hvis du ved en fejl selv har taget point, eller ved en fejl er blevet givet point, kan du oprette et nyt spørgsmål i samme kategori med titlen "Point til xxxxx" og i spørgsmålet skriver du en reference til det spørgsmål hvor fejlen er begået. I spørgsmålet hvor fejlen er begået lægger du en reference til spørgsmålet hvor point'ene er.
Det er vist nemmest med et eksempel: http://www.eksperten.dk/spm/851005 og http://www.eksperten.dk/spm/851071