Avatar billede janny Nybegynder
11. januar 2009 - 12:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ekstra skærm listet under Andre enheder

Hej

På min Laptop HP Pavillion 9741, står min ekstra skærm HP w2207h listet under "Andre enheder" i kontrolpanel > enhedshåndtering. Under skærme er kun min laptop-skærm listet.

Jeg har adskillige gange prøvet at installere den medfølgende software / driver, men får en "Acces denied fejl", jeg har prøvet at læse denne tråd: http://social.technet.microsoft.com/forums/en-US/itprovistahardware/thread/d7c0e5bd-2fcf-48ff-a79b-c157014fc821/

men syntes ikke jeg har fundet en brugbar løsning. Er der nogen der har et bud på en problemløsning?

JH
Avatar billede haverslev Novice
11. januar 2009 - 13:24 #1
Avatar billede janny Nybegynder
07. marts 2009 - 14:16 #2
læg et svar så lukker jeg.

JH
Avatar billede janny Nybegynder
18. august 2010 - 16:44 #3
lukket