Avatar billede rossoneris Nybegynder
12. januar 2009 - 12:39 Der er 4 kommentarer

Freelance grafiker

Hej,

Vi er lidt på jagt efter en slags freelance grafiker, som skal hjælpe med de grafiske elementer i hjemmesider. Selve opbygningen af hjemmesiden står vi selv for, via cms som vi har uddannede programmører til - men omkring layout osv, må der også godt komme forslag.
Der hvor vi også har brug for hjælp, er mere omkring det grafiske elementer på siden, hvor du er tiltænkt en en rolle hvor din kreativitet skal bruges.

Vi laver løbende hjemmesider, men selvfølgelig ikke en fuldtidsstilling. Så det bedste vil nok være i form af en freelance grafiker
Det er bedst hvis du kommer fra Vestjylland, da det geografisk vil være lettes

Vi skal selvfølgelig have fundet en fornuftig løn per opgave - alt efter hvad opgaven nu indeholder.

Er du interesseret send en mail til rikkelsen@gmail.com med lidt info om dig selv
Avatar billede cmk30 Nybegynder
14. januar 2009 - 09:44 #1
Hej Rossoneris,

du er velkommen til at tage et kig på www.formagenda.dk og kontakte os derigennem.

Vi håndtere freelance såvel som fast arbejde og vil gerne være behjælpelig med udvikling/håndtering af jeres grafiske område. Vores eget hovedområde er som du kan læse, grafisk design og vi begge har en stor erfaring for både trykt og digitalt design.

Venligst,
Casper Knudsen
Form Agenda
Avatar billede Himbear Nybegynder
15. januar 2009 - 16:11 #2
Hej,

Godt nok er jeg bosat lidt længere vest på end Vestjylland, men jeg er vant til at håndtere design-opgaver over mail og telefonen, så hvis i er interesseret i min hjælp stiller jeg mig gerne til rådighed. Jeg er uddannet grafiker og har arbejdet freelance i mange år. I kan se min hjemmeside på www.tinocordes.dk, hvor i kan læse mere om mig og se mine referencer. Jeg håber at høre fra jer :-)

Med venlig hilsen
Tino Cordes
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:06 #3
Hey!

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så smider jeg en række referencer retur, som et pris forslag.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co
Avatar billede sandfaer-andersen Nybegynder
26. februar 2009 - 10:46 #4
Jeg vil også gerne byde ind - har en bred erfaring med grafisk design til både tryk og web. Er bosiddende i Vemb, vest for Holstebro.

Se meget gerne www.sandfaer-andersen.dk, mail på post@sandfaer-andersen.dk

De bedste hilsner
Bettina Sandfær-Andersen

Freelance grafiker