Avatar billede daxiez Nybegynder
13. januar 2009 - 12:47 Der er 2 kommentarer

ASP.NET og MySQL connection

Jeg har installeret ”mysql-connector-net-5.2.5” og prøver at forbinde til en MySQL database der ligger hos web10.
Er overbevist om jeg bruger de rigtige brugernavn, password, servernavn og databasenavn, men få en fejl der siger:
“Reading from the stream has failed.”
Det giver ikke særlig meget information? Nogen der har prøvet det samme ?
Avatar billede aaberg Nybegynder
13. januar 2009 - 14:01 #1
Kører du asp.net siden lokalt på din maskine?

Nu ved jeg ikke hvordan de gør det hos Web10, men hos de fleste webhoteller kan man bare forbinde til database fra deres egne servere.
Avatar billede daxiez Nybegynder
13. januar 2009 - 14:54 #2
hmm, ja jeg har faktisk kun prøvet at køre det lokalt. må hellere teste det oppe på sitet.