Avatar billede rabell Nybegynder
13. januar 2009 - 14:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min HP Officejet 6310 har problemer med at få papiret igennem

Jeg er flyttet med min HP OfficeJet 6310, og den har måske fået et slag eller lignende under transporten.

I hvert fald hiver den papiret ind skævt, så det sætter sig fast halvvejs. Er der noget at gøre ved det, eller skal jeg bare investere i en ny? Resten virker. Skanner, kopimaskine osv. Jeg er ret glad for den, og den har været mig tro.

Skal den repareres, hvad koster det? Jeg har ikke mere garanti til den.
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2009 - 14:19 #1
Tag bagpladen af og rens gummirullerne med lunkent sæbevand.
Avatar billede rabell Nybegynder
13. januar 2009 - 14:40 #2
Det hjalp sgu'. hvordan er det du får dine points? Skal jeg bruge 'svar' i stedet?
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2009 - 14:42 #3
Det kan du nu, du markerer navnet og trykker accepter.
Avatar billede rabell Nybegynder
13. januar 2009 - 14:47 #4
:-) peet-49, takker for hjælpen.
Avatar billede peet-49 Novice
13. januar 2009 - 14:50 #5
Selv tak.