Avatar billede mikeqphone Nybegynder
13. januar 2009 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Buydomains.dk?

Er der andre der p.t. har problemer med Buydomains.dk?
Avatar billede mamasushi Nybegynder
13. januar 2009 - 23:51 #1
Nøh... Ikke hvad jeg ved af endnu og har 6 domæner registreret... Hvorfor?
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
13. januar 2009 - 23:59 #2
De svarer ikke på support-requests, og domæner som vi har betalt for at få registreret i de sidste 3 måneder, viser sig stadig at være ledige.
Vi har også domæner, hvor vi har betalt for fornyelse, men det er ikke sket.
Avatar billede mamasushi Nybegynder
14. januar 2009 - 00:39 #3
Ok?????? Lyder lidt vildt! Er det mange domæner det drejer sig om?
Avatar billede mamasushi Nybegynder
14. januar 2009 - 00:42 #4
Og i HAR husket at bekræfte hos Hostmaster, ikke? Ved det godt, er bare nødt til at spørge...
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
14. januar 2009 - 01:56 #5
Ja det er mange domæner - både .dk, .com m.fl.
Mere end et .com er nu registreret af andre på trods af, at vi har betalt for fornyelse.
Avatar billede mamasushi Nybegynder
14. januar 2009 - 09:31 #6
Mystisk - de plejer da ellers at være relle nok og forhoældsvis effektive... Kan ikke rigtig råde dig til noget, men håber du snart finder ud af hvad der sker, så du ikke mister flere domæner. Det der er da vildt frustrerende.
Avatar billede mikeqphone Nybegynder
14. januar 2009 - 15:58 #7
Vi har nu haft et større detektivarbejde i gang i løbet af dagen.
Vi har haft reseller-status hos Buydomains, og den afdeling hører tilsyneladende ikke ind under mere.
Så domæner registreret direkte via Buydomains.dk bør være ok, mens domæner registreret via Reseller.Buydomains.dk sejler totalt.
I øjeblikket "jagter" vi den tidligere direktør Brian Coppola (BrianCoppola@live.com) for at få en forklaring, men vi har ikke særlige høje forventninger.

SÅ HVIS NOGEN HAR REGISTRERET DOMÆNER VIA RESELLER.BUYDOMAINS.DK, ER MIN ANBEFALING AT FÅ DEM FLYTTET OMGÅENDE.