Avatar billede hybel Nybegynder
01. juli 2001 - 23:30 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Sodavandsmaskine ?!

Kan man stadig købe sodavandsmaskiner - dem der var hip i 80\'erne - og hvor ?!

-Hybel
Avatar billede kapla Nybegynder
01. juli 2001 - 23:32 #1
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. juli 2001 - 23:41 #2
Jeg har en du måske kan købe, hvormeget vil du gi?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. juli 2001 - 23:41 #3
den er magen til denne her: http://www.sodastream.subnet.dk/img/soda_joe.jpg

tror jeg nok..
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2001 - 23:44 #4
De må da kunne købes hos Matas enndu, mener da at have set dem for nygligt
Avatar billede hybel Nybegynder
01. juli 2001 - 23:53 #5
Jeg har mest brug for at vide hvor man kan købe en ny, Matas måske men ikke sikkert ! Andre bud...?
Avatar billede padde Nybegynder
01. juli 2001 - 23:57 #6
... kan man overhovedet få kulsyrepatroner til dem længere?
(Har også en stående på loftet et sted :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
02. juli 2001 - 00:03 #7
Avatar billede hybel Nybegynder
02. juli 2001 - 00:08 #8
Siden er højst sansynlig sidst opdateret for 2 år siden... nogen steder på sjælland ?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2001 - 00:50 #9
Jo Matas ;o)
Avatar billede morten2 Nybegynder
02. juli 2001 - 02:05 #10
De er en del billigere i Tyskland så hvis du ikke bor alt for langt fra grændsen så var det måske en ide.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 10:53 #11
sodastream var alt for geniale. mmmmmm......rød saft med brus......mmmmmmmm.....cola med endnu mere brus......mmmmmmm......gulerods´saft med brus *G*
Avatar billede padde Nybegynder
02. juli 2001 - 12:22 #12
hyldeblomstsaftevand med brus ...
(Ja, min mor er en flipper, og hva\' så ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:26 #13
det smager faktisk godt
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2001 - 12:31 #14
Varm kaffe med brus... :)

Jeg har leget en del med sådan en ting... noget man IKKE skal gøre, er at lave mælk med brus... det er utroligt, så meget mælk kan fylde :)

Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:33 #15
hehe-> nOnIQ *GGG*

forstod du den :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2001 - 12:45 #16
jaja, usuk... ;)

(forstod DU den? ;)))
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 12:47 #17
ja, usuk er vist \"pik\" på grønlandsk. er det ikke?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. juli 2001 - 12:52 #18
såmen ;)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. juli 2001 - 13:24 #19
fra nu af omtaler vi hinanden usuk og NonIQ, okay :-)
Avatar billede bobobo Nybegynder
02. juli 2001 - 21:04 #20
du kan købe en i tyskland (i næsten hver butik jeg var der i dag jeg var i 3 supermakeder og så i 2 af dem en sodavandsmaskiner)
Avatar billede rawdid Praktikant
18. marts 2014 - 16:35 #21
Hey Hybel,
Jeg ved at det er lang tid siden du postede indlægget (2001! - eksisterede internettet overhoved på det tidspunkt?), men jeg vil alligevel give mit besyv hvad angår sodavandsmaskiner, da jeg selv lige har været ude og købe en sodavandsmaskine, og da der er sket (rigtig) meget på markedet sidenhen.

Generelt findes der to nævneværdige producenter: Sodastream og Aqvia. Mens Sodastream formentlig er den mest populære blandt den danske befolkning, er sodavandsmaskinen fra Aqvia ved navn Aqvia Exclusive den testvundende. Den har bl.a. vundet test hos Politiken og (fornyeligt) Primabolig:

http://politiken.dk/forbrugogliv/ECE1077034/dyr-sodavandsmaskine-giver-de-bedste-bobler/
http://primabolig.dk/indendors/kokken/sodavandsmaskine-test/

Vi valgte Aqvia Exclusive. Selvom den har været dyr, mener vi at det har været pengene værd. Men man kan sikkert også sagtens finde en masse gode og billigere alternativer hos Sodastream.

- Raw.did