Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
16. januar 2009 - 13:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

google anlalytics problemer i joomla 1.5

Jeg har tilmeldt min hjemmeside i google anlalytics. Jeg har indsat scriptet, som anvist i bunden af min html kode lige før </body>. Når jeg går ind i mine indstilinger i google anlalytics status, så viser den hele tiden en gul advarelses trekant - ukendt sporing. Jeg har tjekket alt og gået efter googles anvisning. Er der nogen, som kan svare på dette? På forhånd tak
Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
16. januar 2009 - 13:47 #1
Min hjemme side er http://www.powerpointdesign.dk/
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2009 - 13:51 #2
erstat xxxxxxxx med dit google nummer.
/J
Avatar billede jokkejensen Novice
16. januar 2009 - 13:51 #3
var pageTracker = _gat._getTracker("UA-xxxxxx-x");
Avatar billede nielspt Nybegynder
16. januar 2009 - 14:24 #4
Btw - linket til den røde template på denne side virker ikke:
http://www.powerpointdesign.dk/gratis-powerpoint-skabelon.html

:-)
Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
17. januar 2009 - 11:23 #5
Tak for svaret. Jeg har nu indsat nummeret. Og venter p[ at det virker. Google siger, at der kan g[ op til 24 timer
Avatar billede jokkejensen Novice
19. januar 2009 - 10:57 #6
ok ?

/J
Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
19. januar 2009 - 15:28 #7
det helt ok. Og jeg har accepteret dit svar. Har du fået point for det?