Avatar billede erikzen Nybegynder
18. januar 2009 - 20:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lave en rapport fra en formular med valg af indhold

Hej, er det muligt at lave en rapport ud fra en formside hvor man ligesom sætter kriterierne i forespørgslen i formen. altså man har fx 30 felter i en databse hvor man kan vælge hvilke af dem der skal ud på den aktuelle rapport. Dvs ikke nogen faste forespørgsler, men en specifik fra gang til gang.Jeg har søgt her på forum og på nettet, men kan ikke rigtigt finde noget.

MVH Ole
Avatar billede mugs Novice
18. januar 2009 - 20:48 #1
Jeg kan kun anbefale at du ser lidt nærmere på en funktion fra:

http://www.makeiteasy.dk/Home.asp

oppe til højre under downloads, ligger der en fremragende filtreringsfunktion, hvor du kan indsætte flere kriterier og udskrive dem.
Avatar billede erikzen Nybegynder
18. januar 2009 - 21:14 #2
Der er mange rigtigt gode ting der inde, tak for det.
Avatar billede mugs Novice
18. januar 2009 - 21:20 #3
Selv tak - Og tak for point.