Avatar billede phrozia Juniormester
19. januar 2009 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm/stander mikrofon

Hey!

Jeg er på jagt efter en mikrofon som opfylder et par små ting.

Jeg søger en som enten kan sidde på en fladskærm eller hænge på halsen (lige som hvis du tager et headsæt på og har det "om nakken"). Jeg har ikke behov for at bruge højtalerne/ørebøfferne som der er på alle headset, men blot mikrofonen. Headsettet skal naturligvis være trådløst...

Alternativt kunne det være en microfon som man satte på skærmen ala en bordmikrofon, som evt kan drejes frem og tilbage alt efter behov (når man skal bruge den og ikke bruge den).

Nogle som har nogle ideer?
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2009 - 20:34 #1
Er det sådan noget, du er på udkig efter? :

http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=4691

Husk, at der også skal investeres i en modtager, f.eks. denne her:

http://www.discoworld.dk/shop/product_info.php?products_id=4698
Avatar billede phrozia Juniormester
31. maj 2010 - 11:27 #2
Nej ikke lige den slags - det er lidt for overkill :)
Avatar billede phrozia Juniormester
17. april 2013 - 16:47 #3
Nu hvor jeg er tilbage på eksperten, må jeg vist hellere få lukket den her... :)