Avatar billede koldskaal Praktikant
19. januar 2009 - 21:57 Der er 2 kommentarer

Dell Inspiron 9400 går i sort

Min Dell Inspiron 9400 havde problemer efter juleferien i Norge. Når jeg starter den op er der en masse apostroffer på skærmen, og når den starter op, er der fejl i grafikken. Nogle sekunder efter at den er startet op, går skærmen helt i sort.
Nogle af fejlene forsvandt efter jeg opdaterede min BIOS.

Maskinen starter fint i fejlsikret tilstand.

Når den er tændt i længere tid, bliver den temmelig varm på trods af at blæseren kører.

Alla forslag modtages med stor glæde.
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2009 - 08:59 #1
den med mærkelige tegn på skærmen ved opstart har jeg set før.

på en jeg lavede var det diskette drevets stik der var tosset.

et forslag
Avatar billede john.doe Nybegynder
21. januar 2009 - 13:11 #2
Varme= du skal have renset din køleprofil for skidt.
Hvis pc'en kører ok i fejlsikker så er det din grafik driver der er dårlig,
afindstaller driver, genstart og lad den selv finde ny hardware, indstaller oprindelig grafik driver igen.