Avatar billede flash1 Nybegynder
20. januar 2009 - 08:24 Der er 1 løsning

Threads spørgsmål

Har en list<> med pcnavne og med en foreach starter jeg en tråd for hvert pcnavn. Hver enkelt tråd pinger pc'en og ved succes kalder den en metode, som henter value fra to registrerings-nøgler og returnere disse værdier i et pc-objekt og kalder derefter en sidste metode, som gemmer dem i min database.

Det virker fint, men en gang imellem bliver en pc registreret 2 gange i databasen. Enkelte gange er der også nogen, som er blevet registreret 3-6 gange.

Nogen der kan give et par gode bud til hvordan jeg undgår dette?

Kan sagtens poste lidt kode, men synes at det var lettere bare at forklare problemet.
Avatar billede flash1 Nybegynder
20. januar 2009 - 12:52 #1
Thread.Join i stedet for Thread.Abort løste det.

lukker.