Avatar billede djalfe Novice
23. januar 2009 - 12:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Shape bliver ikke "tegnet" ved refresh af side i IE

Hejsa
jeg sidder med lige nu og knokler med at få flash til at tegne baggrunden på min flash i IE, der bliver kaldet via en drawStage(); i min konstruktor. (alle andre browsere virker det fint)

Jeg kan få det til at virke ved at sætte et random nummer på sti'en til min swf fil.
eks.

var so = new SWFObject('/flash/bioteaser.swf?rnd=' + Math.random(), 'bioTeaser', '950', '220', '8');

Men vil ikke mene det er særlig holdbart at, tvinge browseren til at downloade swf filen hver gang man opdatere eller kommer ind på siden igen.

Håber der er nogle kloge hoveder som lige kan fortælle hvad der skal til

Mvh.
Djalfe

Link til eksempel (flashen køre nede i bunden):
http://katuaq.wwwdev.punktum.gl/content/kalaallisut

Link til baseClass (rå kode):
http://katuaq.wwwdev.punktum.gl/flash/bioteaser.txt

Uddrag af kode:

public class bioteaser extends Sprite
{
public function bioteaser()
{
drawStage();
}

public function drawStage()
{
var bgRect:Shape = new Shape();
bgRect.graphics.beginFill(0x5F5F5F);
bgRect.graphics.drawRect(0,84, stage.stageWidth, 115);
bgRect.graphics.endFill();
bgRect.alpha = 0;

addChild(bgRect);

Tweener.addTween(bgRect, { alpha: 1, time: 1 });
}
Avatar billede olebole Juniormester
23. januar 2009 - 12:49 #1
<ole>

SWFObject er overflødigt idag - og da det består af tussegammel og invalid kode, er der forhåbentlig ingen, der bruger det mere  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede djalfe Novice
24. januar 2009 - 07:39 #2
okey, det vidste jeg ikke...
Hvad er så det nye smarte og kan det ha en indvirkning på mit problem ??
Avatar billede djalfe Novice
17. februar 2009 - 17:32 #3